Правила прийому

Як вступити до магістратури на програму Економіка та управління в рітейлі?

Тривалість навчання:
• на основі профільної освіти – 1 рік 6 місяців
• на основі непрофільної освіти – 2 роки

Форми навчання:
• денна (очна)
• модульна (очно-заочна): двічі на місяць – четвер та п’ятниця з 18.30 до 21.30, субота з 10.00 до 18.30

Мова програми: українська, англійська

Вартість навчання: 21000 грн/рік (очна та очно-заочна форми)*

Залишилися питання? Подзвоніть за телефонами (044) 277 84 82, 204 97 27, (097) 149 28 22, (050) 413 43 46

Заповніть реєстраційну форму та отримайте запрошення на день відкритих дверей

*вартість навчання при умові оплати 1 раз на рік. Детальніше про оплату читайте тут.

Інші магістерські програми, які можуть вас зацікавити:

Електронний бізнес

Стратегічне управління бізнесом

Управління в індустрії туризму

Магістерська програма «Економіка та управління в рітейлі»

в рамках спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля і біржова діяльність»

Нова програма. Перший набір у 2017 році.

Актуальність. У широкому сенсі, крім роздрібної торгівлі, під рітейлом розуміється будь-який бізнес, пов’язаний з продажем товарів і послуг кінцевому споживачеві (банківський рітейл, мобільний рітейл, рiтейл в страхуванні, підрозділи FMCG компаній, що працюють з кінцевими споживачами, послуги населенню). Однією з генеральних тенденцій розвитку роздрібної торгівлі є активне зростання мережевих структур. Провідні торгові мережі світу контролюють значні фінансові потоки, стаючи все більш важливим і авторитетним учасником світової економіки. Поява гіпермаркетів в регіонах, активний розвиток торговельних центрів, молів, торгових залів, різноманітних форм позамагазинної торгівлі через веб-сайти, інтернет-магазини, сайти-агрегатори істотно змінюють ландшафт галузі.
Зазначені тенденції формують нагальну потребу створення освітньої магістерської програми «Економіка та управління в рітейлі», яка спрямована на підготовку високопрофесійних аналітиків і стратегів, які володіють інструментами та методами стратегічного управління, мають специфічні знання, а також вміють управляти межфірмовими мережами і забезпечувати розвиток бізнесу на рівні світових стандартів.

Мета програми «Економіка та управління в рітейлі» є підготовка висококваліфікованих фахівців, які здатні:

  • використовувати сучасні технології багатоканальності/мобільності, мультимедійності, інтеграції точок контакту для управління досвідом покупця
  • формувати комплексну ціннісну торговельну пропозицію в парадигмі сервісно-домінуючої логіки і економіки вражень
  • розробляти і вибирати корпоративну, ділову та маркетингову стратегії функціонування та розвитку компаній
  • знаходити і оцінювати нові ринкові можливості, формувати і оцінювати бізнес-ідеї, розробляти бізнес-моделі для створення нового бізнесу
  • проектувати бізнес-процеси в роздрібній торгівлі
  • формувати стратегії взаємодії та управління взаємовідносинами в міжфірмових мережах, альянсах і ланцюгах поставок
  • управляти результативністю рітейл бізнесу, в т.ч. створювати ланцюги формування фінансових показників і вартості компанії
  • управляти проектами консультаційних робіт з клієнтом здійснювати проекти інтернаціоналізації бізнесу

Дисципліни, що передбачаються в рамках магістерської програми для освоєння широкого спектру компетенцій:

  1. Економетрика. Організаційна поведінка. Маркетинг. Бізнес стратегії в рітейлі. Сучасний стратегічний аналіз. Кількісні методи досліджень.
  2. Маркетинг-менеджмент в рітейлі. HR в рітейлі. Технології роздрібної торгівлі. Електронна комерція і інформаційні технології. Управління витратами і ціноутворення. Управління взаємовідносинами з клієнтами. Дослідження поведінки споживачів в електронних мережах. Розміщення підприємств торгівлі. Маркетинг в місцях продаж і мерчендайзінг. Логістика і управління в ланцюгах поставок. Конфлікти в системі управління.
  3. Мережі, альянси і взаємодія в роздрібній торгівлі. Управління товарним асортиментом і категорійний менеджмент. Технології інтегрованого планування роздрібної торгівлі. Міжнародний рітейл.

Цільова аудиторія
Цільовою аудиторією даної магістерської програми є випускники провідних вищих навчальних закладів країни, хто хотів би доповнити свою базову спеціальність знаннями в галузі управління бізнесом в рітейлі, зробити успішну кар’єру в компанії або створити власну справу в своїй країні або за кордоном.

Переваги програми:

  • Програма «Економіка та управління в рітейлі» практико-орієнтована.
  • Поглиблене вивчення англійської мови в Центрі іноземних мов МУФ є обов’язкове. В кінці першого року слухачі здають незалежний екзамен з англійської мови за міжнародними стандартами. На другому році навчання програма передбачає вивчення окремих дисциплін англійською мовою. Студенти також можуть факультативно вивчати французьку, китайську, португальську, німецьку, іспанську, польську та інші мови.
  • Для викладання окремих курсів програми залучаються практики, що працюють у вітчизняних та міжнародних компаніях.
  • Студентам пропонується вибір курсів.
  • Студенти беруть участь в проектах проектно-дослідницького семінару «Консалтинговий проект в рітейлі», «Сучасні тренди в рітейлі».
  • Студентам пропонуються майстер-класи, проекти, кейси і семінари, що проводяться висококваліфікованими експертами з бізнесу.
  • Студенти програми можуть брати участь в міжнародних стажуваннях або пройти навчання за однією з програм подвійних дипломів, з виїздом для навчання за кордон і отриманням двох дипломів – диплома магістра МУФ і диплома магістра одного із зарубіжних університетів-партнерів університету.
  • Вечірні та суботні заняття дозволяють студентам вчитися і працювати одночасно.
  • Студенти набувають корисні зв’язки для майбутньої кар’єри.