Правила прийому

Як вступити до магістратури на програму Управління в індустрії туризму?

Тривалість навчання:
• на основі профільної освіти – 1 рік 6 місяців
• на основі непрофільної освіти – 2 роки

Форми навчання:
• денна (очна)
• модульна (очно-заочна): двічі на місяць – четвер та п’ятниця з 18.30 до 21.30, субота з 10.00 до 18.30

Мова програми: українська, англійська

Вартість навчання: 21000 грн/рік (очна та очно-заочна форми)*

Залишилися питання? Подзвоніть за телефонами (044) 277 84 82, 204 97 27, (097) 149 28 22, (050) 413 43 46

Заповніть реєстраційну форму та отримайте запрошення на день відкритих дверей

*вартість навчання при умові оплати 1 раз на рік. Детальніше про оплату читайте тут.

Інші магістерські програми, які можуть вас зацікавити:

Управління бізнесом в індустрії здоров’я та краси

Міжнародні фінанси

Міжнародна економіка

Магістерська програма «Управління в індустрії туризму»

в рамках спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля і біржова діяльність»

Нова програма. Перший набір у 2017 році.

Актуальність. Індустрія туризму в світі традиційно розглядається як один із напрямів, який динамічно розвивається. Cьогодні комерційний успіх компаній туристичної індустрії напряму залежить від точності і своєчасності управлінських рішень, як стратегічного, так і оперативного рівня. Тому створення освітньої програми «Управління в індустрії туризму» спрямовано на підготовку високопрофесійних аналітиків і стратегів в області індустрії туризму, які володіють інструментами та методами стратегічного управління, мають специфічні знання, а також вміють управляти і забезпечувати розвиток туристичного бізнесу на рівні світових стандартів.

Мета програми «Управління в індустрії туризму» є підготовка висококваліфікованих фахівців, які здатні:

  • виявляти пріоритетні напрямки розвитку туристичної діяльності і приймати стратегічні рішення, оцінювати політичні та економічні можливості і ризики ведення бізнесу
  • розробляти і вибирати корпоративну, ділову та маркетингову стратегії функціонування та розвитку компаній індустрії туризму
  • знаходити і оцінювати нові ринкові можливості, формувати і оцінювати бізнес-ідеї, розробляти бізнес-моделі для створення нового бізнесу
  • оцінювати та техніко-економічно обґрунтовувати інноваційні проекти в індустрії туризму на різних рівнях: регіональному, муніципальному та на рівні окремих компаній
  • володіти навиками реалізації проектної діяльності з урахуванням специфіки ведення бізнесу в індустрії туризму
  • використовувати поглиблені специфічні знання крос-культурної взаємодії при розробці та здійсненні широкомасштабних, у тому числі міжнародних, проектів туристичної індустрії
  • управляти проектами консультаційних робіт з клієнтом
  • здійснювати проекти інтернаціоналізації бізнесу

Дисципліни, що передбачаються в рамках магістерської програми для освоєння широкого спектру компетенцій:

  1. Економетрика. Організаційна поведінка. Маркетинг. Бізнес стратегії в індустрії туризму. Сучасний стратегічний аналіз. Кількісні методи досліджень.
  2. Глобальна конкуренція і конкурентоспроможність туристичного бізнесу в новій економіці. Туристична діяльність. Управління проектами в індустрії туризму. Управління організацією сфери послуг. Сервісна діяльність в індустрії туризму. Маркетинг в індустрії туризму. Інформаційні технології в індустрії туризму. Електронний бізнес в індустрії туризму. Побудова клієнторієнтованого туристичного бізнесу. Економіка і фінанси в індустрії туризму. Управління людськими ресурсами в індустрії туризму. Міжнародний туристичний бізнес.
  3. Системна динаміка. Маркетингові комунікації в Інтернеті і нових медіа. Бренд-менеджмент. Управління інноваційним проектом. Розвиток компетенцій в управлінні проектами. Управління командою проекту. Маркетинг і брендинг територій. Командоутворення і методи групової роботи. Маркетинг business-to-business (B2B). Крос-культурний менеджмент.

Цільова аудиторія
Цільовою аудиторією даної магістерської програми є випускники провідних вищих навчальних закладів країни, хто хотів би доповнити свою базову спеціальність знаннями в галузі управління в індустрії туризму, зробити успішну кар’єру в компанії або створити власну справу в своїй країні або за кордоном.
Попит на професійні управлінські кадри у вітчизняній індустрії туризму зростає високими темпами.

Переваги програми:

  • Програма «Управління в індустрії туризму» практико-орієнтована.
  • Поглиблене вивчення англійської мови в Центрі іноземних мов є обов’язкове. В кінці першого року слухачі здають незалежний екзамен з англійської мови за міжнародними стандартами. На другому році навчання програма передбачає вивчення окремих дисциплін англійською мовою. Студенти також можуть факультативно вивчати французьку, китайську, португальську, німецьку, іспанську, польську та інші мови.
  • Для викладання окремих курсів програми залучаються практики, що працюють у вітчизняних та міжнародних компаніях.
  • Студентам пропонується вибір курсів.
  • Студенти беруть участь в проектах проектно-дослідницького семінару «Актуальні проблеми управління в індустрії туризму».
  • Студентам пропонуються майстер-класи, проекти, кейси і семінари, що проводяться висококваліфікованими експертами з бізнесу.
  • Студенти програми можуть брати участь в міжнародних стажуваннях або пройти навчання за однією з програм подвійних дипломів, з виїздом для навчання за кордон і отриманням двох дипломів – диплома магістра МУФ і диплома магістра одного із зарубіжних університетів-партнерів університету.
  • Вечірні та суботні заняття дозволяють студентам вчитися і працювати одночасно.
  • Студенти набувають корисні зв’язки для майбутньої кар’єри.