Доктор економічних наук та завідувач кафедри менеджменту та інновацій Дорошкевич Дарія Вячеславівна пропонує прочитати книгу Ігора Манна «Маркетинг на 100%. Ремікс».

Книга про маркетинг без визначень, теоретичних викладок та старих прикладів. Тут ви знайдете, як зробити маркетинг кращим і як стати найуспішнішим менеджером із маркетингу на 100 %. Оригінальний практичний підхід і жодної теорії, математичних формул та розлогих міркувань. Маркетинг в дії, не відірваний від життя.

Ігор Манн, маркетолог із двадцятирічним стажем, ділиться своїм досвідом, фішками та порадами, які колись допомогли опанувати мистецтво маркетингу. Феномен помилок та їхній вплив на успіх проекту, ідейний штурм за 10 хвилин, пояснення понять «внутрішній маркетинг» та «самомаркетинг». Що таке сила дрібниць, або чому важливо мати візитівку, як влаштуватися на роботу маркетологом без досвіду. Все про клієнтів і конкурентів, креативність і правило «24 годин» — 100 % про маркетинг.